Urząd Miasta i Gminy Góra rozpoczął proces doręczania decyzji wymiarowych dotyczących podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego na rok 2025. Akcja dotyczy zarówno terenu miasta, jak i gminy, a decyzje będą dostarczane przez wyznaczone osoby. Doręczanie będzie miało miejsce od poniedziałku do piątku oraz w soboty, a cały proces potrwa do końca lutego 2025 roku.
Decyzje podatkowe na terenie gminy będą roznoszone przez sołtysów, natomiast w mieście przez osoby upoważnione przez Burmistrza Góry. Odbierający decyzje są zobowiązani do złożenia czytelnego podpisu na potwierdzeniu odbioru. Ważne jest również, że osoby doręczające nie pobierają żadnych opłat, ponieważ ich zadaniem jest wyłącznie dostarczenie dokumentów.
W sytuacji, gdy adresat nie może osobiście odebrać decyzji, doręczająca osoba ma prawo pozostawić dokument u sąsiada, pod warunkiem, że ten przedstawi stosowne upoważnienie. Po zakończeniu akcji, która potrwa do 28 lutego 2025 roku, nieskierowane decyzje zostaną przesłane pocztą. Mieszkańcy powinni być świadomi harmonogramu doręczeń i konieczności podpisywania potwierdzeń, aby usprawnić ten proces.
Źródło: Urząd Miasta Góra
Oceń: Doręczanie decyzji podatkowych na rok 2025 w Górze
Zobacz Także